3/5-09 -- 18 1/2 dag till Spanien :D<3

Nu är det bara 18 och en halv dag kvar tills jag och mitt fotbollslag åker till Spanien... Jippie juhuu! Fan vad kul det kommer att bli :).
Men jag måste köpa en ny bikini och nya shorts innan vi åker, det är verkligen ett "måste".

Just nu kollar jag litte på Nelly.com, ska se om det finns några snygga shorts där :). Sen så har vi samling halv fyra med fotbollen, för då ska jag spela match :).

Har inte så mycket att säga, för min helg har varit skiiiiit trååååkig!

Juste, jag har faktiskt börjat skriva på min andra blogg nu:). Typ sex inlägg på två dagar xD haha, jag hade skit tråkigt igår, som ni kanske fattar ;).

Nästa helg vill jag åka till grönan, är det någon som vill följa med, säg gärna till då  :).

PussOchKram /Simone!<3

18 dagar tills Spanien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0