1/5-09 -- Hur tråkigt får man ha!?

Hejhej, asso igår och idag har varit dom råkigaste dagarna i hela mitt liv, jag har inget att göra, det händer liksom aldrig något här i Åberga, och om det är något som händer såkan ändå ingen kompis typ, skit tråkigt...

Nästa helg ska jag typ till grönan tror jag, eller jag haer iallafall snackat om det, frågade en  men hon sa att hon inte skulle dit i år, men nu är hon där iallafall :S. Kul, kul, kul...

Nej men usch så råkigt jag har, är det verkligen ingen som är hemma eller !?

Igår kollade jag påTwilight och så beställde jag en tröja och ett par byxor från gina så dom kommer jag nog få nån gång nästa vecka :).

PussOchKram /Simone!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0