29/3-09 -- Rolig helg!

Tjuhojsan!<3 Fredag till lördag sov Amanda, Erica och Rebecka över hos mig, det kommer komma bilder om ett tag, men just nu orkar jag inte föra över bilderna till datan. Sen igår spelade jag tränings match mot AIK, men jag kunde inte spela båda halvlekarna. Jag har ju sträckt mig för ett tag sen och jag står i mål och jag liksom inte sätta mig ner på knäna eller liknande, då gör det skit ont så då fick Sofia stå istället för mig.
Tyvärr så förlorade vi "/.

Efter matchen fanns det ju inte så mycket att göra, det var ju Earth hour, då blev det svart, haha nej men vi tände lite ljus och sånt. Det ända som var på var tv.n och då kollade jag på Robinson, sen var det ju Sverige-Portugal, mamma gillar inte fotboll
så jag kunde inte se hela matchen, men jag kollade då det var reklam och när
mamma hade somnat, haha. Det blev ju  0-0, det var ju lite synd men det var ju ändå bra xD.

Idag har jag först varit hos mamma och då kollade jag mest på tv och sen så åkte jag hem
till pappa och då badade jag Ozzy så nu är han ren och fin och sen så nu sitter jag här vid
datan :).

Kommer skriva hur många dagar det är kvar till min födelsedag i slutet av varje
inlägg, nu är det
   11 dagar kvar!

PussOchKram /Simone!<3

♥♥♥love♥♥♥love♥♥♥love♥♥♥love♥♥♥love♥♥♥love♥♥♥love♥♥♥love♥♥♥

♥♥♥love♥♥♥love♥♥♥love♥♥♥love♥♥♥love♥♥♥love♥♥♥love♥♥♥love♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0