TEST!

Brukar du komma i tid; ja, för det mesta.
Vad hade du i din mun senast; en klubba (:
När mår du bra; när jag är med vännerna och flummar! <3 :p
När blev du fotad senast; för två timmar sen av fåniga mamma.
Hur känner du dig nu; glass sugen och trött (:
Kan du laga mat; japp, eller efter recept
Vad pluggar du; andra året i högstadiet
Vad tycker du om fötter; uschuschusch!
Är du smart; gemnfört med mina vänner så är jag inte smart.
Vad har du på dig; shorts och linne.
Är du aktiv i skolan; för det mesta...
Vad saknar du; farmor "( <3
När och varför grät du senast; idag efter skolan när jag ramla ner från soffan och fick bords kanten i huvudet, ajaj.
Var det pinsamt att svara på det; kanske lite eftersom att jag låter klumpig..
Hade du en bra kväll igår; aa, kväll med familjen är vell aldrig fel.
Din favorit dryck på morgonen; OBOY slår allt! <33333
Vad ska du göra i sommar; allt möjligt, (:
Är du nöjd med ditt liv; aa, faktiskt!
Vad vill du jobba som; vet inte riktigt, plugga hotell och resturang i gymnasiet tror jag det blir.
Har du tråkigt just nu; nope, sitter och pratar med pratkvarnen sofia svedberg xd
Vad gör livet värt att leva; familjen och vännerna såklart! :)
Vad i livet ångrar du; kommer inte på något just nu.
Är du musikalisk; verkligen inte..
Vad lyssnar du på för musik; allt möjligt.
kategoiserar du dig själv i någon sorts stil; nej, men mamma säger pojkflicka för att jag är så bra kompis med killarna och tjejerna..
Är du bortskämd; eeehm, enligt mina brorsor så jaaa.
Är du trött; JAAA, as trött.
Vad gör du imorgon; skola, plugga och träning.  :(

FÖRSTA..

Din första operation; har inte opererat mig vad jag kommer ihåg.
Första piercingen; öronen om det räknas.  xd
Första bästavän; Melissa. "(
Första priset; kommer inte ihåg det..
Första sporten du började på; balett när jag var as liten..
Första semestern; har varit på många så vet inte riktigt, finland kanske.
Första konserten; har inte varit på någon.

FAVORIT..
Filmer; har många..
TV program; Gilmore grils
Sport; Innebandy och fotboll
Plagg; mjukisbyxor och linne.
Skola; söra forever!
Bok; TWILIGHT

PERSONLIGT..
Ögonfärg; gröna
Vikt;
normal
Andranamn;
har två, fanny och lovisa
Första riktigt kärlek;
Johan lindgren
Älskar du någon just nu;
ja..
Ditt motto;
har inget motto.

(tog detta av svedbergs blogg. enungesliv.devote.se) /rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0