mobilsak

a) ta fram mobilen, gå in på kontakter.
b) håll in neråt knappen och släpp efter ett tag
c) skriv vem det hamnade på som svar till frågorna

1. JAG HETER: erica ullbrand
2. JAG GILLAR: angelica dolph
3. JAG HATAR: christian VSB
4. JAG ÄR KÅT PÅ: heidi nyman
5. JAG ÄR VERKLIGEN SUPER KÄR I: ludvig sonnesjö
6. SNYGGAST I VÄRLDEN: martin hedman jack
7. FULAST I VÄRLDEN: nathalie bergh
8. ÄCKLIGAST I VÄRLDEN: marja forstén
9. MUPPIGAST I VÄRLDEN: sophie ahlgren
10. TRÅKIGAST I VÄRLDEN: wendela svanberg
11. JAG SKA SATSA PÅ: mac pettersson
12. BÄSTIS: fredrika öhman
13. JAG VILL HA SEX MED: josefine wallin
14. HATAR JAG MEST: markus forstén
15. JAG HAR EN HEMLIGHET MED: melissa denahy
16. SKÄMS JAG MEST ÖVER: simone källberg
17. BÄST I VÄRLDEN EFTER MIG: gustav spetz
18. HELT FUCKAD: malin skogström
19. SÖTASTE SOM FINNS: olivia holm
20. VERKLIGEN FALLER FÖR: simone wiktor

så alla vet så är ju inte det här sant det var mobilen som avgjorde.. men vissa punkter passar bra som dom kom, tex nummer 20. ÄLSKAR DIG SIMONE WIKTOR!
puuuuusar/ rebecka

Kommentarer
Postat av: Sofia

För det första så heter pappa bara Martin Jack , inte Hedman och gulligt att du tycker han snyggast i världen . Ska jag hälsa det ? Hahahahaha <33 xD

2009-03-30 @ 11:32:47
URL: http://sofiatias.blogg.se/
Postat av: Erica

heter du erica ullbrand? :O haha skoja :D <33

2009-03-30 @ 16:09:51
URL: http://ericasbilder.blogg.se/
Postat av: Erica

"JAG ÄR VERKLIGEN SUPER KÄR I: ludvig sonnesjö" , "JAG SKA SATSA PÅ: mac pettersson"



HAHAHA, det är bra att du erkänner rebecka ;D<33

2009-03-30 @ 16:11:28
URL: http://ericasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0