"Test"

a) ta fram mobilen, gå in på kontakter.
b) håll in neråt knappen och släpp efter 10 sek 
c) skriv vem det hamnade på som svar till frågorna

1. JAG HETER: Josefine Wallin
2. JAG GILLAR: Rebecka Forstén
3. JAG HATAR: Maja Carlsson
4. JAG ÄR KÅT PÅ: Matilda Wicksell
5. JAG ÄR VERKLIGEN SUPER KÄR I: Fredrick Björklander (Veeerkligeen INTE sant)
6. SNYGGAST I VÄRLDEN: Sofia Svedberg
7. FULAST I VÄRLDEN: Simone Vivenius
8. ÄCKLIGAST I VÄRLDEN: Amanda Hede (Haha, inte)
9. MUPPIGAST I VÄRLDEN: Emelie Sjölund
10. TRÅKIGAST I VÄRLDEN: Josefin Virta
11. JAG SKA SATSA PÅ: Mimmi Obitz
12. BÄSTIS: Hans Forstén (Larsson) (xD haha)
13. JAG VILL HA SEX MED: Sophie Ahlgren
14. HATAR JAG MEST: Simone Wiktor
15. JAG HAR EN HEMLIGHET MED: Sofia Jack
16. SKÄMS JAG MEST ÖVER: Denise Wiktor
17. BÄST I VÄRLDEN EFTER MIG: Ingen (Såklart xD)
18. HELT FUCKAD: Tina Von Dardel
19. SÖTASTE SOM FINNS: Erica Ullbrand
20. VERKLIGEN FALLER FÖR: Sandra Karlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0