STOLT!

hejsan sötnosar, asså om ni inte tycker om att läsa om någon som skryter så ska ni nog inte läsa lite från det här inlägget för jag kanske råkar skryta för jag är as stolt över mig själv just nu.
förlåt för att jag inte skrivit men helgen har varit fullpackad med roliga saker och min brorsa och hans kompis lanade här så dom hade den här datorn också.
FREDAG: var i skolan, åkte till täby c för att köpa grusfotbollsskor, drog hem och åt, simone kom och vi tig en busstripp och flummade, kom tillslut fram till hackstahallen där vi träffade massa roligt folk och sen var vi där hela helgen men simone, sofia och amanda stog i cafeterian så jag var med simon, gustav, hampus och ibland så var spets också med och pratade men jag pratade inte med han så..
LÖRSAG: var hemma på förmiddagen, åkte och spelade match med det andra F-95 laget och spelade mot TIS men dom vann med 3-1 men jag gjorde vårat mål i mitt första byte dessutom, (stolt) och sen drog jag hem och duschade och sen åkte jag och mammsen till hacksta för där skulle jag och mamma stå med simone och hennes pappa i cafeterian och sen så kom det en kärring och sa "ursäkta, men barn får inte slå in i kassan" och sen så höll jag och simone på och flummade om det och skojjade om att vi inte fick göra någonting, asså det kanske var svårt att fatta och det kanske inte lät så kul men jag och simone fattar och det var as kul.. ! sen drog jag och mamma hem och jag somnade direkt.
SÖNDAG: spelade två matcher första var mot kalhäll med 93:orna och det blev 2-2 men jag gjorde ett av våra mål (stolt igen) och sen direkt efter den matchen taggade jag och laget vidare till våran match mot något lag som jag inte kommer ihåg vilket det var och den matchen vann vi med 10-5 och jag gjorde tre mål, (ännu stoltare) så den här veckan har jag gjort fem mål och det är inte direkt vanligt.  aja, nu ska jag gå ner och kolla på wipeout och sen ska jag kolla på beck så kommer inte skriva något mer ikväll tror jag. puss på er alla/ rebecka

Kommentarer
Postat av: Erica

haha, tack rebecka ;D <33

2009-03-09 @ 07:43:06
URL: http://ericasbilder.blogg.se/
Postat av: Sofia

Grattis rebecka ^^ <3

2009-03-09 @ 20:38:43
URL: http://sofiatias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0