SIMONE JAG SAKNAR DIG!

hejsan alla pigga. ^^ <3
just nu sitter jag inne på msn och pratar med lite olika folk och smsar med simon sindemark. (:
vad ska alla göra imorgon? själv har jag inte bestämt något så dom som vill kan ju slå en pling och så får vi se om jag svarar, ^^
idag var det en helt vanlig skoldag förutom att vi fick se på skol DM och det gjorde jag med amanda för sofia och erica ville inte göra det men jag och amanda tyckte det var kul så det var vad vi gjorde den lunchen.. och en sak till var annorluna; SIMONE VAR INTE I SKOLAN IDAG!! för hon är i småland hos mimmi från idag tills på måndag tror jag och det suger för jag saknar henne redan även fast hon bara är borta en helg..

på måndag har jag SO prov och jag känner att det kommer inte gå speciellt bra för jag suger på geografi..
ajaaa, jag orkar inte prata om min skola för då blir jag typ deprimerad.. XD

det blev ett kort inlägg men jag ska gå ner och vara social med mina föräldrar och plugga SO, puss på er alla/ rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0