REBECKA

hejsan, har varit på träning och kom hem för en halv timme sen och har precis ätit fläskfilé med potatis och bearnaise sås, mumms. (:
jag var inte med hela träningen eftersom att det gjorde så ont men jag var med så mycket som möjligt,

innan maten smsa jag med fredrick björklander och så smsade jag med fredrik andersson om allt möjligt.. roliga killar det. ^^

vad ska alla göra i helgen då?
min helg är fullproppad med roliga saker, fredag ska jag kolla på P95 åbk cup och på lördag ska jag kanske på en konsert (metallica) eller så ska jag stå med simone i kiosken, vad det än blir så blir det kul,,, men jag ska nog fundera lite extra på att stå med bästisen i stället men vi får se hur det blir och på söndag ska jag spela innebandy match och stå i kiosken och kanske på A-lags match med innebandylaget.. snacka om mycket aktiviteter asså.

nu ska jag typ plugga lite geografi för jag måste bli klar snart så jag kan börja plugga på allt annat. xd <3
pussar / rebecka ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0