nya platser "suuuuck"

hejsan, idag så var jag i skolan och den var tråkig som vanligt förutom idrotten som var ganska kul faktiskt och vi fick nya platser på so:n och jag sitter bevid mohanned "suck" och sen så är det ett litet mellanrum och så sitter gustav där och sen brevid honom sitter angelica så jag har ju angelica nära och det är ju tur. annars skulle jag dö.-
på nästa so prov ska vi sammarbeta med den vi sitter brevid och jag och mohanned kan inte sammarbeta så där kom det IG:t.. ÅÅÅÅÅH!?

efter skolan åkte jag roslagsbanan till täby och det sög för det är så tråkigt att åka ensam men som tur var så hade jag ju hustav till sällskap halva vägen ialla fall..
ajaaa, nu ska jga gå ner och duscha.. (: <33
rebecka älskar er alla/ rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0