KOLLA UT

HEJSAN GOTT FOLK!
som ni ser på rubriken så ska ni kolla ut, det är hur fint väder som helst och det är verkligen vad jag har väntat på.. just nu pluggar jag och sofia eller sofia pluggar och jag har tagit lite paus och sitter och bråkar med en konstig tjej som tror att vi är världens bästa vänner fast vi inte sett varandra på hur länge som helst..

jag är hemma hos sofia och snart kommer amanda och då ska vi gå ut och ta kort tror jag..   (: <33
juuste, på fredag ska jag och simone stå i en cafeteria på "tant-cupen" och det kommer bli hur kul som helst eftersom att jag står med bästisen!! ÄLSKAR DIG SIMONE ^^  <333

och jag och fredrick och oskar har bestämt att på onsdag nästa vecka ska vi kanske till täby c innan min träning och dom ska handla kläder och jag följer bara med för skojjs skull. (:
hahahahaa, ^^ ajaaa, nu ska jag fortsätta plugga, eller ska jag? (:
rebecka pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0