klantigt rebecka (?)

hejsan bloggen, idag så har det varit sådär i skolan.. asså på lång idrotten så ramlade jag på handen så jag fick as ont och kunde knappt röra den i början men nu så är det ganska bra för min idrottslärare sa att jag måste försöka röra den som vanligt men jag vill inte vara med på innebandy träningen ikväll för det kommer göra as ont, ajaa. får vell stå ut.

vad har alla ni gjort?
juuste, asså det var en av dom nya killarna i min klass som också gjorde sig illa idag på idrotten så han knappt kunde gå i början och det var välldigt hemskt för liksom jag sa innan "asså en av dom nya kommer säkert göra sig illa idag" asså jag har sagt massa saker förut och det har hänt, läskigt eller vad?
det har börjat en till kille i vår klass och i måndags började ju Gustav, vet ej om han stavar med V eller F och idag började en kille till i min klass, han heter Tobias.. så nu är vi 29 stycken.. hehhee, och alla lärare hatade typ redan vår klass..

igår så tappade jag min lilla SO bok och det var inte bra och sen när jag gick tillbaks när jag väl hade märkt det så hitta jag inte den och då höll jag på och flytta massa saker från en av mina fickor till den andra för ena min ficka var full och den andra var helt tom så och då tappade jag mitt nya busskort, (klantigt) men mitt telefon nummer stog och då ringde det senare på mobilen och en hade hittat det och jag fick tillbaks det.. hehhee, det är andra gången det händer..

nu är jag klar med alla SO land så nu är det bara att renskriva och be om en ny bok, ajaa, nu ska jag chatta med amanda. puss på er/ rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0