hatar vinter just nu! fotbollen eller innebandyn, måste jag välja?

asså som ni kanske fattar på rubriken så är jag jävligt trött på vintern och all slask och äckligt, jag vill ha sommar och kunna gå runt i tunika, shorts och linne och fina ballerina skor och liten väska. guud vad härligt fint!
asså det är typ bara 13 veckor kvar tills sommarlov. ^^
fuck vinter, ge mig sommar nu!

och fick veta ikväll att när jag och innebandylaget ska till falun och köra någon jävla cup så ska jag också till spanien, hur blir det nu då? nu måste jag välja, jag hatar när jag behöver välja mellan fotbollen och innebandyn för det är välldigt så jobbigt. och om jag ska dra mig ur fotbollen så måste jag säga det snart för då måste ag lämna ifrån mina pengar som jag samlat ihop och ge det till dom andra,, åååh! Pappa och mamma undrar vad jag vill mest och dom tycker att jag ska åka till spanien med fotbollslaget och bästa vännerna men dom vill inte tvinga mig till något så dom försöker att inte lägga sig i.

föresten dom i min klass, har vi sovmorgon imorgon eftersom att vi har det där "körslaget" ?
aja, smsa mig om ni vet.. (: <3

puss på er alla, nu ska jag gå och tänka efter på hur jag ska göra. /rebecka

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ofta du väljer en liten cup istället för att åka till Barcelona ? Cuper kan man ju köra hela tiden :P

2009-03-10 @ 18:41:51
URL: http://sofiatias.blogg.se/
Postat av: simone

ah håller med, det är fan stort att åka till barcelonas arena

2009-03-10 @ 20:41:09
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0