fuck!

asså shieat! jag orkar inte just nu. förut så sa du ju att det var du som hade skrivit när jag frågade men nu när du ringde och frågade vad det exakt stog och sen inte kände igen ett skit om vad som "du" hade skrivit så blev jag ledsen.. asså nu säger du att du bara skrev två komentar men det var för jätte länge sen och att det inte var du som hade skrivit det där med horungar och fjortis och allt att du bara skrivit att jag skrev tråkigt och så men är det du eller inte?
asså du sa det förut men var det bara för att försöka skydda mig från att bråka med mina kompisar så liksom jag är kompisar med dom och jag vill veta helt säkert om det var du eller inte.. "( eller förstog du inte bara när jag pratade med dig i telefonen för typ en månad sen när jag frågade om det var du, trodde du jag bara menade det du hade skrivit och fattade du inte jag menade det där med den där "towe" ?
jag vet att du aldrig skulle ljuga för mig men nu vet jag inte längre om jag kan lita på dig längre, men jag hoppas att du talar sanning den här gången.
asså är det inte du så är det en annan som terrar mig och mina kompisar från min IP adress, så nu måste jag börja om med att leta efter en annan som kan vara den där towe eftersom att du lovar att det inte är du som skrev dom absolut dummaste sakerna, är det någon som kan hacka sig in på min dator eller är det någon jag träffar hur ofta som helst?
vad har jag gjort dig och den andra?

/rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0