engelska och bada!!

hejsan, har varit på träning och den gick sådär för jag hade as ont i halsen så det slutade med att jag stog i mål. heheh. ^^
asså orkar inte berätta om skoldagen för simone har redan skrivit den där nere.. (: <3

imorgon, ska jag först till skolan sen ska jag hem sen ska jag träna och sen drar jag till simone. and have fun all the night.
asså hinner inte skriva något nu för jag måste bada och tvätta håret och så ska jag göra engelska läxan. puss på er så länge /eran rebecka


(här är en bild från min favoritscen i första filmen, ^^ <33
loooove twilight och dom två fast mest edward då!! (:  )

Kommentarer
Postat av: Erica

svar till simone: nej det är du inte. jättefin på alla :D<3

2009-03-29 @ 09:26:27
URL: http://ericasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0