9/3-09 -- Grattis Ozzy!<3

Idag fyller Ozzy fyra år, så jag passar på och ger honom ett stort grattis :)<3. Han har får leverpastej "tårta" haha. Idag
har jag först varit i skolan och sen så åkte jag hem. Jag har varken kunnat varit med på idrotten eller på målvaktsträningen ikväll pågrund av att jag sträckte mig i låret i torsdags och det gör fortfarande skit ont. Jag hoppas bara att det är bra imorgon för då ska jag rida, den på onsdag ska vi ha klättring och trampolin på idrotten och jag vill verkligen prova att klättra. Efter skolan idag har jag pluggat så nu har jag bara att färglägga länderna kvar i SO.n. 
Längtar skiit mycket tills fredag, då ska jag och mamma till småland, jag ska till mimmis mamma (och mimmi såklart), men mamma ska till mimmis lådsas mamma och hennes pappa, Lizette som hennes lådsas mamma heter fyller 40
så dom ska "festa" :). Det är första gången jag träffar mimmis mamma. 

Idag är det en månad kvar tills jag fyller år! :D (9 april)

Åh jag vill åka skiiiiiiidor! Vi brukar göra det varje år, men ii år kommer vi typ inte göra det. Asso jag dör om jag inte får åka, haha nej men det är så himla kul och mysigt att åka skidor. Jag försöker hitta skit billiga skidresor, men detfinns
typ inte så många, eller jag har hittat en, men jag vill hällst ta med en kompis, då åker man typ jämnt med den. Om jag åker med pappa så blir jag stressad för att han åker så snabt och om jag åker med mamma så får jag vänta och Denise och jag åker väll ganska jämt men hon tycker inte om att åka skidor :(.

Men nu ska jag kolla klart på Bridget Jones The Edge Of Reason och sen ska jag sova!

PussOchKram /Simone!<3

Kommentarer
Postat av: A m a n d a

Grattis Ozzy! :D

2009-03-09 @ 21:36:25
URL: http://amandisenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0