4/3-09 -- Driver med syrran xD

Sry att jag inte skrivit men har inte haft tid, jag har typ pluggat hela veckan och så, igenkligen borde jag göra det nu också men jag pallar fan inte "/. Jag ligger typ as mycket efter, alla är typ på minst sju och jag typ på fem xD hahah. Vissa är till och med klara.
Haha nu driver jag med min syrra, jag är inne på en annan msn och så lådsas jag som om jag är någon kille, haha hon ser ut som ett frågetecken xD.
Hittar ni på något kul då? Vad ska ni göra i helgen? Ska någon till ÅBK cupen?
Ska kolla på tv nu, har typ inget att skriva.

PussOchKram /Simone!<3

Kommentarer
Postat av: A m a n d a ❤

Jag är på 5 simone :P <3

2009-03-04 @ 20:10:57
URL: http://amandisenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0