26/3-09 -- Träning senare... Tror jag

Som ni ser på rubriken så ska jag på träning eller jag tror det, jag ska iallafall åkadit och vara med så mycket jag kan. Jag har ju inte kunnat vara med på nån träning på skit länge nu känns det som, jag streckte mig i låret för kanske två veckor sen och sen dess har jag inte kunnat träna eller jag har varit på en målisträning för i den stunden kändes det bra men såklart så om det tillbaka efter den träningen "/. Men ida gör jag tt nytt försök, fast att jag har ont och är typ förkyld, men jag ska stå i mål på lördag då vi ska möta AIK och då känner jag att jag verkligen måste träna. Sa jag vara med så läge ills jag känner av förkylningen. Ska ta en Ipren sen innan jag åker till träningen så att min huvudverk kaske allafll kan hålla sig borta.

Idag på morgonen var jag skit trött, jag vaknade typ halv sju och jag hade ingen aning om vilka kläder jag skulle ha på mig, så jag började leta efter min prickiga tröj, är jag väl hittade den så hängde den i Denise rum och sen var typ alldeles smutsig, så jag började rota i min garderob efter några kläder, till slut blev det; ljusblåa jeans, svart tubtopp och en grå gina kofta, inte alls fint, men jag hittade inget annat. Imorgon ska jag vara mer förberedd ;). När jag komtillskolan så var det idrott jag var d på idrotten för att jag är förkyld och är hellre med på fotbollen. Efter idrotten hade vi svenska sm v skit tråkigt och  hade vi sylöjd, Både jag och Ericär helt klara med klänningarna nu, men min sysöjdslärare ska kolla på den tills nästa vecka oh då lovar jag att jag lägger in nån bild på den :). Efter slöjden var det lunch och sen var det tyska och då skrev vi ner vad vi skulle kunna till provet nästa vecka. Det är dåligt att vi  får veta vad vi ska kunna när det bara är en vecka kvar liksom "/. Efter tyskan hade vi matte, jag blev klar med kapitel sju så nu har jag ännu ett skoj kapitel framför mig *NOOOT*! Efter matten så hade vi bild, eller ojuste vi hade ju ingen, vår lärare orkade typ inte med vår klass, och det gör intjag heller längre asso alla är så störande, alla snackar skit mycket på lektionerna så man får typ extra grjer att göra hela tiden och sånt skit.

Imorgon är det en vanlig skoldag, sen så vet jaginte vad jag ska hitta på. Först tänkte jag att Rebecka, Erica, Amanda och Sofia kunde sova hos mig, men det verkar inte som om det blir så, det är iallafall ingen som svarat.
Får väll hitta på något med mamma, vad det nu skulle vara.

Edward i Twilight <333


_Hare bra!_

PussOchKram /Simone!<3


Kommentarer
Postat av: A m a n d a ❤

Jag vill komma Simone! :D <3



EDWARD ÄR HETAST :D <3

2009-03-26 @ 17:03:42
URL: http://amandisenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0