25/3-09 -- Sjuk igen "/

Som ni ser på rubriken så är jag sjuk. Jag vaknade i morse och hade jätte on i huvudet och halsen, det dunkade liksom i hela huvudet. Men imorgon ska jag nog kunna gå till skolan, nu känns det iallafall inte så jätte ont längre.
Jag har varit ute med Ozzy så efter det blev det bättre, jag har även tagit lite kort som kommer komma in här nedanför i inlägget.
Imorgon är det redan torsdag, vad skönt. Vi ska typ ha friidrott på idrotten då, eller det är vad som står på schemat iallafall, men dom brukar typ alltid komma på något annat att göra.

Jag har precis satt på tv.n men det var inget bra så jag ska nog lägga mig och läsa en stund :).

Här kommer bilderna;













D o m  t r e  f ö r s t a  b i l d e r n  ä r  p å  m i n  h u n d  O z z y  o c h  d o m  s i s t a  t r e  b i l d e r n a  ä r  p å  e n  a v 
m i n a  k a t t e r  o c h  d e t  ä r  J e s s i e.

Jag tog även andra bilder på både djuren och på andra saker, men dom bilderna lägger jag in i några andra inlägg, jag tog 80 bilder idag så det blir nog några :)

PussOchKram /Simone!<3

Kommentarer
Postat av: A m a n d a ❤

Söta bilder! :) <3

2009-03-25 @ 21:10:03
URL: http://amandisenberg.blogg.se/
Postat av: matilda

asfina bilder simone ! <3

2009-03-28 @ 11:48:48
Postat av: simone

taack :)<3

2009-03-29 @ 19:38:41
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0