22/3-09 -- Nya fotbollsskor :)

Som ni ser på rubriken så har jag köpt nya fotbollsskor, jag har varit i Täby c och köpt dom på stadium.

Det är Diadora märke. Diadora är nog en av de bästa märkerna på fotbollsskor, dom känns mycket "lättare" än andra märken, jag har Diadora på mina grässkor också, haha.
 "Tunga" på skorna på denna bilden är unde snörningen, men den ska igenkligen vara över och den är vit och har silvrig DIADORA text på.


Ikväll är det Wipeout (heter det så?) och sen är det sannings ögonblick och det ska jag se på.

Imorgon är det skola och det är bara envanlig dag och sen så på kvällen ska jag inte på träningen för jag och Rebecka ska på "möte" om att bli "ledare" på Landslagets fotbollsskola, haha, man kan typ käna skit mycket på en vecka.
Orkar inte skriva så mycket mer, jag är skit trött ska nog snart äta.

PussOchKram /Simone!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0