2/2-09 -- Träning med damlaget senare (pinsamt)

Nu var det ett tag sen jag skrev, men det är ju bara för att jag varit i Göteborg, det var skit kul där. När vi var där så bowlade vi, vi badade, spelade wii (skiit kul), shoppade och gjorde massa med annat skoj. När vi bowlade så vann jag, haha ganska stolt xD typ första gången jag vunnit ;D haha. När vi shoppade  så köpte jag: en midje kjol, en sovtröja jag glömde det "/) och så köpte jag hårspännen/nålar (eller vad man nu kallar det och så köpte jag toffsar.
Imorgon ska jag till skolan och sen ska jag rida, så jag vet inte om jag kommer skriva imorgon.

Jag sitter på vår stora data just nu och när man skriver så klickar det till hela tiden så det är typ skit störande,
haha. ittade några gamla bilder från när jag och Matilda var på Öland sommar-07.




PussOchKram /Simone!<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Då är vi två (x <3

2009-03-02 @ 18:06:40
URL: http://sofiatias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0