19/3-09 -- Klar med klänningen!

Som ni ser på rubriken så har jag blivit klar med min klänning påp syslöjden idag, eller jag trr att jag ska orna den längst ner för dt ser lite konstigt ut där. Om i vill se hur den blev så kan ni kolla på Ericas blogg, vi har gjort precis likadana. Ericas blogg *klick*.

Just nu sitter jag vid tv:n och kollar på nått progam som heter "Made", det handlar om en tjej som som typ vill börja spela fotboll och hon suger verkligen :S.

Imorgon ska jag till tråkiga skolan, men sen ska jag hem till roliga Rebecka och vi ska stå i cafeterian på hennes mammas cup typ och Angelica ska vara dommare xD. Vi kommer ha det skit kul iallafall, sen på kvällen ska vi sova över här hemma hos mig. På lördag ska vi ha dommarutbildning, så vi ska sitta och anteckna en hel dag "/...

Hoppas ni får e bra helg för det kommer iallafall jag att ha! :D<3


(älskar er tjejer *på bilden*  E r i c a ,  R e b e c k a ,  j a g ,   A m a n d a  o c h  S o f i a  <33)

PussOChKram /Simone!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0