18/3-09 -- Tjejdag :)

Hellojsan, idag har vi haft studiedag, så först på morgonen har jag varit hos en sjukymnast och ordnat skoinlägg, så dom kommer vara klara om typ två veckor. Sen så var jag med Sofia, Erica, Rebecka och Amanda, vi var hemma hos Sofia, vi tog kort och så spelade vi in en film, sen så gick alla hem. När jag kom hem var klockan typ fem eller nått och sen så åt vi efter ett tag.
Sen har jag inte gjort så mycket.

Tog lite bilder från Amandas blogg från idag, tyvärr är hon själv inte med på några så jag får lägga in nån bild nån annan gång då Sofia har lagt in bilderna från hennes kamera :)<3.


R e b e c k a  o c h  j a g !


E r i c a  o c h  S o f i a !


S o f i a ,  E r i c a  o c h   R e b e c k a !


Imorgon ska jag till skolan och då har vi två roliga ämnet och ett ganska så roligt ämne, idrott, slöjd och bild. På slöjden kommer nog min klänning bli klar :).

PussOchKram /Simone!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0