16/3-09 -- Plugga "/

Har inte kunnat blogga på ett tag nu, jag har tyvärr intehaft någon tillgång till dator under helgen. I fredags åkte jag och mamma till småland,när vi kom fram så skulle Mimmi på träning, men jag pallade inte följa med så jag satt kva hemma hos Mimmis pappa, det var skit tråkigt "/. Sen när Mimma hade tränat klart så gickvihem till hennes mamma. Hon bodde skit fint. Jaa, sn uner hegen så har vi selat lite fotboll med Mimmis syrra ch hennes lådsas bror och hans kompis, vi ägde ju xD...
Sen idag så åkte vi hem. Nu sitter jag och pluggar till SO-provt som jag ska ha imorgon, det är skit segt. Sen ska jag till Hägernäs och trän, gud så pinsamt, Linkan har skadat sig så jag måste typ träna själv med damlaget, hoppas jag kan träna med 94 istället, där tränar ju iallafall Hanna.

Pallar inte skriva mera, tangeterna är fortfarande "tröga tangenter".

Ska vara med i Ericas fototävling, tror att det blir denna bild,


PussOchKram /Simone!<3

Kommentarer
Postat av: Erica

hejsan, vad kul att du är hemma igen, det var fler som inte redovisade på tyskan idag så vi blir inte själva imorron. vad kul att du vill vara med på tävlingen :D <3 ses imorron

2009-03-16 @ 19:34:41
URL: http://ericasbilder.blogg.se/
Postat av: simone

jaop, men jag kan inte skicka bilder från denna data, skulle inte du kunna a den här ifrån ist? :)<3

2009-03-18 @ 17:29:33
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0