11/3-09 -- Täby och blondare

Idag har jag varit i skolan och då hade vi fyra lektioner; engelska, NO, matte och Idrott (tre timmar). På idrotten had vi klättring och trampolin, skit kul, men jag kunde inte göra så mycket för att jag har skit ont i ryggen, svanskotan och låret :'(. Jag önskar verkligen att vi gör det igen, men det kommer vi typ inte göra, det måste typ ha varit den roligaste idrotten någonsin.
Efter skolan åkte jag, Amanda och Rebecka till Täbt centrum, där köpte jag ett par jeansleggings och så åt vi. Sen så köpte vi varsin glass på donken, så satt vi längst upp och snackade och gjorde en annan liten hemlis, haha. Så jävla kul.

Sen åkte Rebecka hem och jag och Amanda var kvar en stund, men då köpte jag inget. Sen hämtade Mats (Amandas lådsas pappa) oss.

Igår efter skolan gick jag hem till mamma och då färgade jag håret, så nu är jag ännu lite blondare, men än så länge är det bara tre som märkt det (Sofia S, Angelica och Emelie).
Sen efter det så åkte jag till stallet och vi red ut, det var skit mysigt igår när det var hög snö och lite mörkt. Men sen i slutet så var det en som åkte av, för hennes häst blev rädd av en gubbe som var ute och skottade så hästen skenade, jag var precis framför henne så min häst hängde på, men jag fick stopp på henne så jag åkte iallafall inte av, men jag sträckte mig ännu mer. Fyfan vad jag hatar att jag alltid måste göra illa mig xD. (klantig)

Imorgon ska jag till skolan och sen så ska ag hem, vet inte om jag ska på träningen, ska iallafall inte dit om det gör så ont som det gör nu och så måste jag packa ihop mina saker som jag ska ha med mig till småland, för på fredag åker jag till Mimmi :D. Kommer nog inte ta med min laptop dit så detta kanske är det sista inlägget på ett tag, men jag är inte säker som jag sa.

Bilden här ovanför är på den väggen som vi klättrade på idag, asso det är skit svårt.

PussOchKram /Simone!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0