07/3-09 -- ÅBK cupen

Igår var jag, Rebecka, Amanda, Sofia, Angelica, Malin och Matilda i Hackstahallen och kollade när p-95 spelade cup, ena åbk laget vann :). Efter ett tag när vi hade varit där så skulle Amanda och Sofia stå i cafeterian så jag stod där med dom. Asso det hände masor med kul där, men jag orkar inte skriva allt, så det får bli kort, det kommer bara vara dom som var med igår som kommer förstå. Först så skulle jag och Rebecka ta bussen dit och då blev det lite krångel, haha. Sen var det nån liten kille som jagade Rebecka och då skrämde typ Angelica livet ur honom, haha. Och dendära gubben som frågade vart Hackstahallen låg och så stod han precis framför dendära jättestora skylden som det står "HACKSTAHALLEN" på, haha. Och så  hände det massor med men nu orkar jag verkligen inte berätta mer, asso jag har pluggat hela dagen och nu är jag skit trött och sen senare idag ska jag till Hackstahallen för idag ska jag och Rebecka stå i cafeterian. Ska nog vila lite nu eller så går jag ut med Ozzy för då brukar man också bli pigg.

Ojuste, det kan vara lite stavfel, men det är typ någo som har aktiverat "tröga tagenter" "/.

Rebecka du örstår nog vad ja menar illafall, haha. Asso det i sa igår ;p <3.




Och så har det bara varit plugg "/.

Aja nu ska jag fixa ig tills senare.

PussOchKram /Simone!<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det brukade hända mig också , asså tröga tangenter . Men det är om man råkar hålla in "shift" för länge så kommer det upp en ruta där det typ står en massa grejer och sen : vill du aktivera tröga tangenter ? Och så kan man klicka okej eller avbryt och då ska man klicka på avbryt . Men du kanske redan vet det bara att du råkade klicka på ok (:

2009-03-08 @ 12:19:01
URL: http://sofiatias.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Haha ! Ja , för söt ^^

2009-03-08 @ 12:37:50
URL: http://sofiatias.blogg.se/
Postat av: simone

ah men asso det är typ fem andra som har suttit på min data under helgen "/

2009-03-09 @ 15:44:35
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0