"fullbokad helg"

tju! Ojoj nu har jag inte skrivit på hela helgen, denna helgen har verkligen varit fullbokad. Först i fredags så sov jag hos Amanda med henne och Rebecka och sen så på lördagen åkte jag hem runt två-fyra, haha jag har faktiskt ingen aning om när jag åkte hem.

När jag kom hem duschade jag och sen bytte jag om till myskläder och satte mig vid datan, men jag pallade inte skriva något då, och så var jag inte inne så länge hller, för vid kanske sex eller nått bestämde jag, Matilda och Sophie att vi skulle sova över hemma hos Sophie, så vi åt middag hemma hos oss själva och sen så skulle Matilda ringa när hon hade ätit, klockan var då runt åtta.
Jag och matilda (och hennes syrra) möttes vid bron vid kanalen, sen gick vi hem till Matilda. Hemma hos Matilda skulle Matilda byta kläder, men jag tror att hon typ ändå hade samma kläder som hon hade från början bara att hon hade bytt från leggings/strumbyxor till mjukisbyxor.
Jag och Matilda gick till Statiol för att köpa godis och cola, sen så gick vi och mötte Sophie. Sen gick vi tre till videobutiken i Centrum och hyrde fyra filmer, haha vi hyrde; Scream, The Eye, Hip hip hora och säg att du älskar mig, haha.
Vi hyrde Scream för att se något läskigt, men det var mest att man bara rykte till, och samma sak med The Eye, och Hip hip hora hyrde vi för att Matilda aldrig hade sett den men ville se den, och Säg att du älskar mig vet jag faktiskt inte varför vi hyrde, alla hade redan sätt den flera gånger, haha.
Vi kollade först på Hip hip hora och sen på Scream och sen på Säg att du älskar mig, sen orkade vi inte kolla på något mera och då var klockan redan typ fyra, så vi la oss och sov.

När vi vaknade var klockan runt elva och då skulle vi kolla på The Eye, sen så låg vi i sängen ända till två och då åt vi typ frukost, haha lyckat.
Efter att vi ätit frukost så gick vi hem till Matilda, när vi var hos Matilda så spelade vi Buzz i typ två timmar (maraton spel) haha. Sen efter det gick vi upp och bara satt och snackade.
Sen skulle vi äta middag vid typ sex-sju, men iallafall så åt vi typ pasta och köttfärssås, eller något liknande, det var iallafall jätte gott:) mums!
Sophie gick hem när vi åt.
Sen efter maten gick jag och Matilda ner till datan och så kollade vi lite på youtube.
Sen skulle Matilda ha fodring i Lappdal (hon är medryttare) så då följde jag med och hjälpte till.
Sen åkte jag direkt hem, när jag var hemma så bytte jag om och satte mig vid datan och så snart ska jag gå och lägga mig tror jag, det är ändå inga roliga inne på msn eller pea.

Det var jätte kul att träffa Sophie igen efter alla dagar/veckor/månader/år (haha) som har gått :D
Och det var ju självklart skita kul att träffa Matilda också, Haha <3:D

Hur har eran helg varit då? min har varit superrolig, som ni kanske märkt :D
Ojuste igår (lördag) så tog jag även bort julpynt och sån här hemma innan jag var med Sophie och Matilda, så det känns lite tomt nu :( När ska ni ta bort erat julbynt och slänga ut granen, eller har ni kanske redan gjort det?

Två bilder som är lite fixade, den övre bilden är fixad av Matilda och den nedre har jag själv fixat :)
              

Aja nu ska jag chilla xD puss vi hörs!<3 /simone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0