Vilodag!

Hellojsan ;) Än så länge har det inte hänt så mycket, jag har bara varit ute och
gått med Ozzy och så har jag ätit frukost.

Jag har bestämt mig för att skriva lite nogrannare, eller det känns som om det blir roligare att läsa hela ord istället för förkortningar ;p Och så ska jag försöka använda stor bokstav och sånt. Det hära kanske inte var så roligt för er att veta men jag hade ändå inget att skriva, haha.

Vad ska ni göra idag då? Jag kommer inte kunna göra nått för jag har sån ångest om
att gå till skolan imorgon, asso det är verkligen min värsta mardröm, nej kanske inte värsta, men nästan.
Vilken skola går ni i? Jag går i Söraskolan, i en av idrottsklasserna, det är rätt så kul, förutom när man blandas med dom andra klasserna, för då känner man sig verkligen sämst, haha!

Aja sen runt lunchtid (runt kl 12-13) så ska pappa komma hem med lunch till mig
och jag antar att han också ska äta då.


Just nu snackar jag med Sophie på msn, och det ska jag nog fortsätta att göra och så ska jag hålla på lite med Photoshop, kanske göra en ny header, men tror inte det för den här headerna vi har nu är vi båda två ganska nöjda med, eller iallafall jag :)

Eller jag tar nog tillbaka det dära jag sa förut om  att skolan nästan var min värsta
mardröm, det är min värsta mardröm!

aja nu ska jag KANSKE städa mitt rum eller så sitter jag kvar vid datan.
Pussokram skumbanan /simone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0