fullt upp hela helgen!

hejsan, förlåt för att jag inte har skrivit sens fredag,,, okej bara två dagar men men!!? nu får ni min lördag och söndag!
LÖRDAG
först när jag vaknade hos amanda så gick vi upp ohc åt frukost hon jag och simone och sen så byggde vi lite pussel sen skulle simone hem och jag gick hem efter kanske tjugo minuter.. sen så var jag hemma i en och en halv timme och åt lunch, bytte om och så.. sen så åkte jag på match och vi spelade mot vallentuna och vi vann med 5-1 "jiiiihu!" sen efter det bestämde jag thea amanda och emelie att jag skulle först åka hem sen så skulle jag ta roslagsbanan till roslags näsby och så skulle dom hämta mig där och då skulle vi åka hem till emelie.. fast det var ganska obehagligt att sitta där på roslagsbanan för bara några säten ifrån mig satt typ tio fullgubbar, (as läskigt) och sen när jag kom hem till emelie gjorde hennes syrra och hennes kompis middag åt oss och vi åt pannbiffar med feta ost i och pommes och kall bea, det var faktiskt gott även fast jag inte gillar feta ost! sen så skulle vi diska för vissa saker kunde man inte ställa in i deras diskmaskin så vi ställde oss där och började diska men det slutade med att det låg vatten över hela golvet och väggarna var nerskvätta med skum och vatten för det var ju såklart hur kul som helst att kasta våta tvättsvampar på varandra (såklart var dom rena) och så då fick vi torka upp det också.. sen så gick vi ner och spelade githar hero tills klockan 03.45! det var min lördag det!!! :)

SÖNDAG
idag har jag varit med thea amanda och emelie och vi gjore nästan ingenting, bara tog det lugnt men sen så åkte vid till tibble hallen och kollade på a-laget spela och dom vann med 10-3 mot något lag, (kommer inte ihåg vilket) och sen så sitter jag här och ska snart ner för att jag ska kolla på det där då det är någon kille som avslöjar massa magitrick! nu ska jag gå!

puss ®

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det heter Guitar Hero, inte Gitar Hero!

2009-01-12 @ 18:05:10
Postat av: rebecka

skrev fel! fan vad du störde dig så snabbt din lilla tönt utan namn!

2009-01-13 @ 17:42:49
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0