Tröttelig!

Hellojsan! Just nu sitter jag och snackar med Amanda på msn (har blivit vänner igen *glaad*) Men jag måste nog snart gå och lägga mig ifall att jag ska orka upp imorgon, så att jag inte sover bort hela dagen.
Idag har jag först suttit och tråkat och varit ute med Ozzy och sen så runt halv två så bestämde jag och Matilda att vi skulle vara och vi snackade lite och gjorde en header till henne, det var ju mest hon som gjorde den, men hon fhar värkligen inget tålamod, haha. Till slut blev det bara en bild med text på, men hon behöver hjälp med att lägga in den också men det pallar jag inte.
Imorn S K A jag på fotbollsträning, hoppas jag xD. Nej men nu M Å S T E jag faktist gå på den.


As härlig bild ju :D<333

Aja nu ska jag sova, PussOchKram /Simone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0