tjejkväll och släktkalas.

hejsan allihopa! igår var det jätte trevligt men idag när jag skulle hem så tog jag bara bort det jag hade sovit på men det var ju både min och simones tjejkväll så jag borde ha gjort mer men jag hann verkligen inte för min pappa dampade i telefonen och så så jag var tvungen att springa ut och åka hem men om jag och simone har en till tjejkväll någon gång så ska jag "planera" bättre så att jag får städa och fixa mycket för det var välldigt idiotiskt av mig att inte hinna hjälpa till.. förlåt simone!! asså jag ska göra mycket bättre nästa gång.

idag så kom min pappa och hämtade mig och var as förbannad och vi åkte till centrum för att handla allt till släktkalaset för markus för han blev ju femton och då  skulle hela släkten forstén komma.. och det var hur helt trevligt som helst och dom är fortfarande kvar och kommer nog vara kvar några timmar till för dom skrattar och har det jätte kul där nere medans jag sitter här för jag skäms för att jag inte jälpte simone mer imorse och pappa är fortfarande sur på mig..
ååh!!!!!!? störande,, ajaaa. jag får prata med simone på måndag eller imorgon och så får jag vell gå ner snart och försöka lösa allt med pappa också..
jag är as trött men kommer inte kunna somna eftersom att dom har högsta volym på musiken där nere så hela huset typ hoppar upp och ner.. nu ska jag försöka läsa lite i boken som jag aldrig kommer någonstans i efetrsom att jag inte ahr någon jävla fritid... men jag kommer inte kunna oncentrera mig på boken för jag hör musiken så jävla högt.. aja.. ska kanske messa med någon rolig.. hehehheehe!

pussssssssssss®

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0