skriv i komentarerna efter att ni läst och svara på frågorna!

hejsan allihopa nu är det sjuklingen som är här och skriver!
nu är det tredje dagen jag är hemma från skolan och det är så himla tråkigt hemma, min brorsa är också sjuk så vi är ialla fall två hemma eller egentligen tre för att min andra brorsa hade bara skola tills klockan halv tio idag..!
aja, nog med min familj..


vad brukar alla göra när dom är sjuka?
jag brukar gosa ner mig i soffan, läsa/kolla på tv och dricka juice eller varm oboy med en limpmacka! hehhee-
asså jag har tänkt lite och jag undrar tycker ni som läser min och simones blogg att det ska vara något speciellt vi ska skriva om? våran dag? dagens outfit? skvaller? mode? vad som helst och jag vill såklart att alla ska börja komentera mer också för då blir det ju alltid lite roligare att skriva om man vet att det är någon som läser..


just nu sitter jag bara här och skriver lite för att fördirva tiden lite men sen om typ tio minuter ska jag gå och föna håret för jag har precis tvättat det och jag måste vänta en halvtimme innan jag kan föna och platta mitt hår annars blir det cp och det kanske låter konstigt att jag som är sjuk ska gå och föna håret och platta det mne det är bara för att jag ska till skolan imorgon och vare sig jag e sjuk eller inte är det inte snyggt/skönt med ett hår som står åt alla olika håll.
nu ska jag gå ialla fall. "juste,, jag hade tänkt att börja skriva två-tre inlägg varje dag nu ett tag och kolla om det blir fler som läser i sånna fall men jag är inte säker på att det kommer bli mer än ett ibland för jag har ju skola, innebandy, fotboll, läxor och kompisar som jag måste hinna med också, hahah!"

puss ®

Kommentarer
Postat av: Towe

hallå! dendära simone har ju lixom skrivit precis dt du skrev i dehära inlägget, har du kollat på vad hon skriver och sen skriva lika dant eller?

eftersom hon fick så många komentarer sist och så tycker du att hon är bättre eller, det blir ju tråkigt då :S

2009-01-14 @ 15:52:44
Postat av: simone

Men lägg av nu! har du kommit till våran blogg och börja hacka på oss också eller? precis som du gjorde med sofias blogg? asso fyfan vilken mes du är!

2009-01-14 @ 15:54:56
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/
Postat av: rebecka

asså jag läser alla inlägg som simone skriver men liksom jag bara undrade!? vad bryr du dig för din jävla tönt! asså håll dig borta!

2009-01-14 @ 17:23:51
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/
Postat av: Sofia

det är säkert inte ens den där Towe som skrev till mig . hon skrev inte Towe med stor bokstav till mig ^^ men vem det är så kan den personen ta sig ! skaffa dig ett eget liv . bara för att du är avundsjuk på dom så behöver du inte vara så jävla störd ? :S

2009-01-14 @ 18:05:19
URL: http://sofiatias.blogg.se/
Postat av: candb

hej där! kolla gärna in på våran nya blogg och kolla på våra roliga videosar ! :D // candb

2009-01-14 @ 18:09:01
URL: http://candb.blogg.se/
Postat av: simone

jo dt är säkert samma jävla uppkäftiga unge!

2009-01-14 @ 18:38:04
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0