skola imorgon *suck*

Hejsan alla bloggläsare! Idag har jag hjälpt mamma att flytta, det är faktiskt jätte fint i den nya lägenheten, visst att allt inte står på sin plats ännu, men snart så...
Igår kom jag hem från småland, och sen på kvällen hade jag jätte tråkigt. Vet inte om jag redan skrivit det :D haha
Imorgon på idrotten ska vi typ ha fys, hoppas det inte blir så jobbigt, haha. Sen efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra, hoppas att någon kanske vill vara med mig, jag ska typ hem till mammas lägenhet imorn.
Aja nu har jag inget mer att skriva om idag så ni får väll komma tillbaka till våran blogg imorgon och läsa om morgondgens händelser, haha.

Pussokram /Šimone!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0