sjuklingen skriver..

hejsan alla trogna läsare.
idag så har jag varit hemma från skolan för jag hade legat uppe hela natten och vridit mig i sängen för jag inte mådde alls bra och sen när mamma väckte mig så dunkade det i huvudet, jag frös (även fast jag hade två feecefiltar och ett täcke)noch ont i halsen så jag fick stanna hemma och ligga i soffan och dricka avsalgen coca cola. UUUUSCH! men mamma säger att det är bra när man är sjuk och så ska man dricka med sked också.. det tog typ tre timmar att dricka upp ett glas och nu överdriver jag inte heller.. ajaaaa, sen så kom pappa hem och han visste inte om att jag hade varit hemma för han hade haft fullt upp på jobbet och han hade inte hunnit svara någonting på telefonen och sen åkte han på min innebandyträning eftersom att han är tränare, så jag missade den också.. jag hatar verkligen att vara sjuk!!!!!


jag har sånn där provtid på photoshop i 30 dagar och jag försöker lära mig hur man gör jätte fina bilder som alla mina kompisar kan men det går bara åt skogen hela tiden så jag gjorde en bild men den blev misslyckad som fan men men..  kanske lägger ut den så får ni se hur dålig jag är, det borde finnas kurser man kan gå för att lära sig hur man göra så himla fina bilder..

jag jobbade lite SO idag också och nu är jag klar med alla frågor och vi har prov på fredag och det kommer gå sämst för jag suger på religion, ajaa, det e smällar man får ta men liskom i åttan hur ska jag klara mig då? ska jag misslyckas och få IG? KNAPPAST, så nu är det bara att börja plugga för jag ska inte bli ett IG barn för då får mina föräldrar fnatt..
hmm, vad ska jag säga nu då? ingenting för jag har ingenting att skriva mer..
nu kommer lite olika bilder från olika tider, olika år och olika årstider.
puss på er ®



"den misslyckade bilden!!"


"fin bild på simone"


"jag och simone, simone har täckt över sitt ansikte!?"


det var dom bilderna det.

Kommentarer
Postat av: Sofia

fina bilder (:

2009-01-28 @ 21:51:18
URL: http://sofiatias.blogg.se/
Postat av: simone

vad har du gjort på bilden :O DEn är ju alldeles gul, asso den på mig, !!!

2009-01-29 @ 08:30:13
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0