påväg till småland, igen.

Hejhej! Som ni ser på rubriken så sitter jag nu i bilen och är påväg till Småland, vi har väll typ en och en halv timme kvar kanske innan vi är framme hos mormor.
Jag har inte så mycket att berätta, men jag vaknade iallafall runt kvart över fem och sen vid sex åkte vi till täby och hämtade upp mamma och sen så fortsatte vi neråt i landet.
Just nu är vi i Tranås, vi räknar med att vara framme senast tolv, för vid ett är begravningen.

Aja jag skulle bara skriva ett litet inlägg, men nu har jag inget mer att berätta, kanske kan skriva nått lite senare idag/ikväll. pusspuss /simone♣

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: det är gammla bilder så :P

2009-01-16 @ 15:32:51
URL: http://sofiatias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0