pallar inte skolan mer!

Hej! Idag har jag varit i skolan och sen efter skolan åkte jag, Erica, Sofia och Rebecka hem till Rebecka. Hemma hos henne kollade vi på film och Sofia höll på att fläta och hålla på med våra andras hår, haha, as skönt.
Sen när jag kom hem åt vi middag och sen så satte jag mig vid datan och så fixade jag en hemsida, den kan ni hitta här! Men tyvärr har jag inte hunnit fixa den så mycket.


Hår frisyrer!

                    

Den första bilden är på Rebecka och den har jag "flätat" det hette typ fiskfläta eller nått, hah, och på dom andra två bilderna har Sofia ordnat mitt hår på.


PussOchKram /Simone!<3

Kommentarer
Postat av: simone

haha, ojdå nu kom jag på vad flätan heter fiskbensfläta, men det var ju iaf väldigt nära :D haha!<3

2009-01-22 @ 21:18:35
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0