min nyårsafton i småland.

tjaaa! nu ska vi typ snart bege oss till simones mormor och vara där idag och sen så ska vi sova där och vid frukost imorgon ska vi typ åka hem till åkersberga igen.. det ska faktiskt bli kul att träffa simones mormor för eftersom simoen och magdalena är roliga så är säkert hennes mormor också det..   :)

igår var det en rolig dag, först och främst så vaknade vi vid klockan 10.00 och klädde på oss och gick ner coh åt frukost.. efter ett tag så gick vi hem till några personer som jag inte vet vilka dom är eller vad dom heter och skulle äta lunch och efter det gick vi tillbaks hem till mimmi och vi tre satt oss vid datan och så pratade jag lite med fredrick i telefon och messade med kusinen.. sen så gick vi ut och badade "tunna" och det var jätte skönt och sen så när vi hade suttit där och badat i 45 minuter och sen så gick  vi och duschade och sen gick vi och bytte om till det vi skulle ha på kvällen och det slutade med att jag hade alternativ två och det var ju ganska snyggt men själv tyckte jag inte att jag passade i det men men.. sen så åt vi middag, eller först var detförrätt men ingen av barnen åt och sen var det varmrätt och då var det kött med något på och pasta och det var gott och sen efter ganska lång tid så var det efterrätt och då blev det apelsinsorbee med choklad.. mummmmmmssss!!

vid 00.00 var vi ute och smällde lite småraketer men vi kollade mest på dom andra som smälde och på ett område som vi såg därifrån vi stog smällde dom as många och as stora (as häftigt)
och sen efter några minuter drack vi champang och sen gick jag och  pratade med mamma i telefon,, saknar min familj även fast jag bara varit borta ett par dagar men men, jag får ju träffa dom imorgon så.
sen så gick vi in.

vid klockan 00.45 gick vi ut och badade "tunna" igen och jag blev tvingad för jag ville inte bada men sen så blev det så ialla fall.. "/ vi badade i nästan 2 timmar och det var ganska skönt. men sen så när vi skulle gå upp ramlade jag ner för den lilla trappen och trampade snett men det gick över och så slog jag i huvudet men nu gör det bara lite ont men jag klarade mig från att få en stor bula och så fick jag ett stort blåmärke på rumpan så nu gör det as ont att sitta eller ligga så att man kommer åt blåmärket.. ajaja..
det var min nyårsafton..
var er nyårsafton bra/kul ?
vilka var ni med?


puss ®


Kommentarer
Postat av: Anonym

asso erkän att du tyckte att dt va kul o bad!

2009-01-01 @ 18:29:37
Postat av: rebecka

vaa? asså jag ville inte och det sa jag när jag badade också till simone och mimmi,, asså jag visste att det skulle bli skönt men jag vill verkligen inte sitta där för jag frös om huvudet och så... men men..

2009-01-02 @ 21:09:00
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

men det är ju bara att erkänna

2009-01-02 @ 21:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0