Min dag i bilder och lite text ;)

tjhu! idag ska ja prova nått nytt som ja aldrig har gjort förut, nämligen att berätta min dag i bilder :) så ja vet inte om ni kommer tycka om det, men ni får jätte gjärna komentera o säga om jag ska göra det igen eller om det är roligare när jag skriver :) men det kommer såklart vara lite text också, men mest i början och under bilderna kanske :D
Nu börjar jag;

först vaknade jag runt nio, elr min föräldrar väckte mig då, och då åt hela familjen frukost.

 sen skickade ja ett sms till rebecka.

sen så skulle jag gå till rebecka :)

sen träffade jag rebecka hemma hos henne!


sen åkte vi till trettondagscupen som va i åkersberga sporthall och anordnas av IFK Österåker, och IFK fyller 80 år i år :)

sen kom pappa o hämtade oss i sporthallen.

sen har dt inte hänt så mkt mera, jag åkte hem till mig och rebecka till sig.
till middag åt vi rester från igår :)
kram/simone

Kommentarer
Postat av: simone

haha nu när ja läste igen om vad ja hade skrivit så va dt väldigt mkt "sen" xD haha men om jag gör om detta någon gång s¨lovar ja att skärpa mig :)<3

2009-01-07 @ 10:22:04
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0