Jobbigt med skolan!

Hejhej! Asso fyfan vad jobbigt det är att gå i skolan, att behöva gå upp tidigt och sen sitta på en stol i typ tusen år, men seriöst det känns så, viss har man rast med typ fem minuter liksom :S och sen så har man ju idrott och det är ju den ända stunden i skolan som man rör sig på.

Aja nu ska jag berätta om min dag; Jag gick upp klockan halv åtta och först så orkade jag verkligen inte gå upp, men jag visste att jag måste, så jag kämpade mig upp ur sängen och klädde på mig idrottskläder, jag gick ut i köket för att äta frukost, men jag mådde bara dåligt av att äns tänka på att äta, så jag gick tillbaka in till mitt rum.
Sen vid kanske åtta så ringde pappa, han frågade om jag kunde gå ut med Ozzy, och jag hade ändå allt klart så jag började gå mot skolan när klockan var kvart över åtta, och så skulle pappa möta mig och Ozzy och sen köra mig hela vägen till skolan.
Det var skit kallt ute, jag höll på att frysa ihjäl.

När jag kom till skolan så hade vi idrott, vi skulle ha haft fys, men istället så hade vi sammarbetsövningar, som var rätt så kul, vi körde tjejerna mot killarna :) Gissa vad!? haha vi tjejer vann med 4-1, haha och killarna är så jävla dåliga förlorare så dom blev typ as sura ;) Men vi tjejer blev glada, haha!
Efter idrotten hade vi svenska, på svenskan skrev vi typ "svåra ord som inte alls var så speciellt svåra :p.
Sen hade vi lunch, det blev korvståganoff *stavas?*
Efter lunchen hade vi Språk, och i mitt fall så hade jag tyska, på tyskan så läste vi en text och översatt den, så det var inte så svårt. Efter tyskan åkte Rebecka hem, hon sa att hon mådde dåligt. Sen hade vi NO, på den lektionen gick vi igenom vad vi skulle kunna till provet som vi ska ha på onsdag (barnplågeri, enligt mig). Efter det hade vi SO och på SO:n kollade vi på nån as konstig film som handlade om "Jesus" liv, fast den var as konstig, asso en som skulle spela kvinna var liksom en man, aja jag fattade inget av den filmen typ, ojuste en lite kul grej som hände på filmen; en gladiator och en typ slav skulle mötas i en arena och slaven släppte sitt svärd och sin sköld och så började han springa runt hela arenan flera varv och till sist så orkade typ inte gladiatorn mer så han typ dog eller nått, han la sig iallafall på marken, haha asso as konstig.

Efter SO:n slutade vi och jag gick till pappas jobb och så körde han hem mig, när jag kom hem var mamma precis på väg att åka och jobba (hon jobbar natt) så jag träffade henne bara typ fem minuter, sen åkte hon.
Jag åt mellis och sen så gick jag ut med Ozzy och så nu sitter jag här vid datorn, jag kommer snart skriva ett till inlägg, eller jag kommer väll typ inte skriva jag kommer lägga in bilder från i fredags då jag var med Rebecka och Amanda.

Pusspuss /Simone ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0