Here we come!

Helluhjsan! Idag har jag varit  skolan, eller först var jag hos doktorn. I skolan hade vi en vanlig tråkig dag och sen efter skolan åkte jag och Rebecka hem till henne, där kollade vi på film den hette Little miss sunshine, den var rött sp kul/bra.

Fan vad allt är jobbigt nu asso, man hinner typ nte göra något för att man har massa med skolarbeten och snart så kommer det massor prov, fyfan vad jag hatar skolan!

Men imorgon kommer det nog bli kul, vi ska åka till Sydpolen, as kul :D.

 Hittade denna pingvin på Sydpolens hemsida :D *sööt* haha

Kanske tar lite bilder imorgon när vi är på badet, om ingen märker förståss (asso lärare).


PussOchKram /Simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0