hejsan..

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! äntligen har jag en lucka i schemat så jag kan skriva,, jaghar typ ingen fritid längre känns det som för jag tränar innebandy typ fem gånger i veckan ibland och ibland bara tre eller fyra.. just nu har jag precis ätit middag och jag ska snart duscha för jag har kommit hem från en träning för en halvtimme sen typ.. hmm?
imorgon åker jag till sydpolen med skolan och badar,, fett nice juuh.


asså jag fattar inte vad det e med mig, jag bråkar med två kompisar fast nu är den ena i spaninen så jag kan inte prata med henne om det nu och lösa det och den andra försöker lösa det med mig men liksom jag orkar inte bry mig för jag är as trött på att vara ledsen för allt,, och då känns det lättare såhär men jag vet inte..

pussar ®

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0