Här igen, lossas att det är samma rubrik som förra inlägget xD haha

Tju igennu har jag lagat mat, haha. Vi ska äta tacos, mums. Ah nu kan ni ju lossas att jag fortsätter på förra inlägget.
Idag har jag varit i skolan sen åtta till 11:15 haha vi hade ingen idrott så vi slutade vid lunchen, as skönt. Juste ja vi hade NO prov idag, det kändes faktiskt som om det gick jättebra, eller hon sa ju iallafall att jag klarat mig, as skönt att veta det, nej men jag är alltid så himla pirrig när man ska få tillbaka proven.
När jag kom hem sen så åt jag lunch med min syrra, vi åt fattiga riddare, för första gången, haha as gott ju.
Dom flesta kanske vet hur man gör men jag kan ändå berätta; man gör först en vanlig pannkakssmet och sen så tar man formfranska eller polarbröd, vi hade polarbröd och det gick jätte bra :) och så steker man det tillsammans, det är både enkelt och gott.
Pappa skulle komma hem halv sju och då skulle vi äta, men jag ser nu att klockan är prick halv så jag får väll ta ett litet snack med honom sen när han kommer hem, haha skoja :D

Aja ska dra nu, kanske ska kolla på webb-tv eller så ska jag äta, puss hej leverpastej! /simone ♣

("Towe" dra åt ******** med dig!)

Kommentarer
Postat av: rebecka

hahah! fattiga riddare är as gott ju! :) <3

holler med dig om den där allra sista meningen sötnos!!

2009-01-14 @ 19:36:20
URL: http://notastepwithoutoyu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0