halv studiedag

Har ni gjort något kul idag då?
Jag har mest bara tat det lungt, vi slutade vid kvart över elva. När jag kom hem så gick jag ut med ozzy, det var as skönt ute idag, sen så lekte jag lite med Ozzy ute på tomten och jag tog lite kort (lägger in två-tre av korten sen) sen när jag kom in plockade jag ur och in disken och sen så städade jag rummet (lite) jag tog bara ner tvättem haha, det ligger lite smink och grejer på mitt skrivbord och min byro, haha.
Sen så tog jag ner min laptop till tv:n och nu så kollar jag på både tv och sitter vid datan, haha (onödigt)
Vilken tv kanal tycker du är bäst? Jag brukar typ inte kolla på tv så jag har ingen speciell favoritkanal.
Fan nu blev jag hungrig, hoppas vi ska äta middag snart, jag har inte ätit sen frukost.


Lite bilder från idag när jag var ute med Ozzy och efter det då jag var inne.

E n  t ä n d s t i c k s a s k

 M i n  h u n d, O z z y


M i n  k a  t t, J e s s i e

 
J a g


pussokram /Simoneω

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0