God natt!<3

Hejsan! Har ni hittat på något kul idag då? Jag har bara haft as tråkigt, jag vaknade kanske runt halv tio och då åt vi frukost, sen så kollade jag och Denise på tv. Sen vid halv ett-ett satte vi oss i bilen och var påväg hem.
Vi åt på donken och sen åkte vi vidare, det var as drygt att åka bil idag, på en lördag liksom, as jobbigt. När vi kom hem sen så var klockan typ runt fem eller sex, då ställde sig pappa och lagade mat, vi åt Ceasar sallad as gott, har ni ätit det någon gång? Om ni inte har det så måste ni bara äta det nån gång, och om ni har ätit det, så vad tycker ni om det? Muums, säger jag bara.
Juste innan maten så gick jag och mamma ner till Anita, där Ozzy var och så hämtade vi honom, han blev jätte glad, och det blev jag också, haha.
Efter maten duschade jag och så gjorde jag en header åt matilda, det blev lite knasigt för headern hamnnade ganska långt åt höger och det gick inte att flytta den åt vänster för siffran stod redan på noll så jag försökte på -10 men det gick inte :(
Sen så ändrade jag lite på våran blogg, fast bara på textfärgen, men jag vet inte om vi ska ha så så länge, det beror på om Rebecka tycker att det är snyggt, men hon är på en färga så det är därför hon aldrig skriver nu, och det blir lite svårt att fråga henne för hon har ju inte precis med sig en data eller så:p
Ska ni göra något kul imorgon då? Jag vill göra något men jag vet inte om jag orkar, och så vet jag inte vad jag ska göra, har du något förslag? :)


Jag i somras! "fotograf" Rebecka (Hahah vilken min man kan göra då xD)

Hej då vi hörs /Šimone!<3

Kommentarer
Postat av: elin

fett fint hår du har!:) plattar du ditt hår eller har du så rakt? värkligen jätte fint.

2009-01-17 @ 23:41:08
Postat av: rebecka

visst har hon fint hår!!

sv: hon har så platt hår :)

2009-01-18 @ 20:21:41
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/
Postat av: simone

tack så mkt, a det är mitt riktiga håt :)<3

2009-01-18 @ 21:02:10
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0