god natt!<3

Hellojsan. Idag har jag varit i skolan och sen efter skolan så hade jag och Rebecka en tjejkväll, med Matilda, Sofia och Amanda och såklart vi två :).
Vi åt hamburgare och sen var vi ute lite, eller det var bara jag, Rebecka och Matilda som var ute.
Sofia och Amanda åkte hem runt tio - halv elva "/
Efter att dom åkt hem tog jag, Matilda och Rebecka lite kort, *drivkort*. Jag lägger in dom imorgon men just nu pallar jag inte föra över några bilder.
Sen så kollade vi på film (another gay movie) hette den, men Rebecka somnade typ direkt och Matilda sover också nu, så jag hade inget att göra så jag skrev ett litet inlägg. Fillmen var faktiskt väldigt bra, men har inte kollat färdigt på den än, men ska kanske göra det imorgon eller på söndag.

God natt, PussOchKram /Simone<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0