freaky friday with the friends.

hellouww!  <3 :)
just nu sitter jag inne på amandas data och kollar på lite andra bloggar med henne och simone men nu gick simone och hon till en annan data men jag tror att simone kommer snart. idag var jag i skolan men det var en ganska okej dag förutom att vår lärare kom inte till vår lektion och det var vår första och då gick jag och vännerna till lärarrummet och kollade varför och då var det tydligen så att dom hade ändrat våran lektion så nu har vi sovmogon till klockan tio över nio på fredagar och slutar fem i tre, (suuuck) asså det suger,, jag vill inte sluta senare pågrund av att en annan klass gjorde en sak förut mot en lärare och då får min klass lida!? snällt? inte det minsta..

jag och simone ska sova här hos amanda ikväll och vi fick nyss reda på att vi ska äta hemma gjorda hamburgare med pommes frites, guuud vad gott! och sen ikväll ska vi käka godis, popcorn, chipps och dricka läsk,, hahha! "TJOCKISVARNING!" men en god kväll blir det (bokstavligen)
och så ska vi såklart kolla på lets dance också.. :D
aja nu ska jag gå..
puss ®


Kommentarer
Postat av: Denise

Sv: Jag ska också titta på Let's dance ikvälll :)Vem/Vilka hejar du på?



Jag saknar dig också, och din blogg är jättefin!

2009-01-09 @ 16:21:30
URL: http://denisecolbraand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0