första skoldagen!

hejsan hoppsan! just nu är jag hur glad som helst och jag vet inte varför.. "hmmm?!"
imorgon är det ju prmiär eller vad man ska säga för lets dance 2009, är det någon av er som brukar kolla på det? har ni några favoriter redan? jag brukar kolla på det för min mamma och pappa brukar kolla på det och då gör jag det. haha.    :) själv har jag ingen favorit än men jag kommer säkert få en imorgon om jag nu kommer och kolla för liksom jag ska typ sova hemma hos amanda med henne och simone och jag vet inte om dom brukar kolla på det, men men.. annars får jag kolla på reprisen som går någon gång.  xD
idag så var det första skoldagen för år tvåtusennio och dom enda lektionerna som var kul var idrotten och slöjden, (orkar inte berätta om alla lektioner) maten smaka äckligt så när jag kom hem efter skolan var jag hur hungrig som helst och då blev det en morot att äta, mumms.. jag tycker morötter är hur gott som helst! haha..





TA DIG TOWE!
asså towe om du läser våran blogg också som har skrivit i sofias blogg (sofiatias.blogg.se) om det är någon som är misslyckad är det fan du, om du nu är så perfekt som det verkar att du menar kan du vell fråga efter min msn och skicka en bild på dig! asså lägg dig inte i sofias liv.   sofia jag älskar dig bästis!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, tack detsamma rebecka ^^ <3

2009-01-09 @ 21:30:43
URL: http://sofiatias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0