första skoldagen efter jullovet

Hejhej! Idag har jag varit i skolan för första gången efter jullovet, vi hade en helt vanlig dag.
Först så hade vi idrott, dt va väldigt kul, sen hade vi svenska och det var mindre kul  ;) haha Sen efter svenskan hade vi syslöjd, jag tyckte det va rätt så kul, jag funderade på vad jag skulle göra för nått typ halva lektionen, men sen kom jag på vad jag ville göra; en vit halsduk, som jag skulle virka och det va faktiskt både lite kul och enkelt :) därefter hade vi lunch, usch det var inget gott :S, sen hade vi språk, matte och bild alla dom ämnena söööög ;p hahadt var as tråkigt att ha dom tre ämnena.
Efter skolan gick jag och Rebecka till pappas jobb, och därifrån skulle pappa köra hem oss, rebecka gick av vid busshållplatsen precis där hon bor och jag åkte vidare hem.

När jag kom hem gick jag ut med Ozzy, fast innan det så åt jag mellis :) ojuste när jag var ute med Ozzy så tog jag lite kort, och på en bild så var det typ som ett dimmoln eller nått och jag tog kort direkt efter och då var det borta, as läskigt och på bilden såg det typ ut som en människa, jag kan lägga in bilden sen nån dag men just nu hittar jag inte sladden så jag kan inte föra över bilderna till datan :/

vad ska ni göra imorgon då? Jag ska typ först till skolan och sen tror jag att jag och Rebecka kanske skulle sova över hos Amanda men jag är inte säker, det beror på när Amandas cup är på lördag, men annars så kan kanske jag och Rebecka vara :)
Sen på lördag ska jag väll typ vara med dom på dagen (om vi ska sova) och sen så på söndagen ska jag vara med Matilda och Sophie, det var as länge sen vi var :D
Men jag kommer nog hinna klämma in ett inlägg eller två (eller tre eller fyra) haha.

Snälla svara på denna fråga; om det är något ni tycker om eller inte tycker om så skriv järna det till oss, och sen kan vi se vad vi kan göra bättre:)
Ni får även jätte järna komma med förslag om vad vi ska har med när vi skriver inlägg och sånt t.ex. kläder/mode, sport, visa dagen med bilder istället för text eller bara mera bilder, sånna saker vill vi järna ha reda på :)


pussochkram/simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0