Första natten i lägenheten!

Hejhej! Som ni ser på rubriken så har jag, mamma och Denise sovit i lägenheten för första gången. Igår kväll hade vi hyrt en film och köpt godis, så vi hade lite myspys!
Sen idag vaknade jag runt åtta, och jag tror att mamma och Denise sover fortfarande :p
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, jag har lusst att åka till täby, men jag vet inte om jag pallar!

Dendära tjejkvällen blev tyvärr inte av, men jag ska ha den nästa helg och det är bestämt.

Nej nu bler jag hungrig, hoppas dom andra vaknar snart så att vi kan äta frukost.
Haha nu vaknade dom xD.

Jag skriver ett inlägg igen senare, då det har hännt lite mer :D.

PussOchKram /Simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0