*****

Asso fan vad jag blir  I R R E T E R A D, jag vaknade för typ en och en halv timme sen och då gick jag upp och tog på mig idrottskläder och sen så ordnade jag mig lite och sen åkte jag till skolan, när jag kom till skolan så gick jag in i omklädningsrummen och det var ingen där.
Jag smsade Amanda, Sofia och Rebecka. Jag skriver dt vi skrev;
S - Hej kommer du idag? :)<333
R - Ja, vart är du? :)<3
S - I omklädningsrummet :)<3
R - Men vi har skridskor :)<333
S - Fuck

Asso jag har inte hört någoting om att vi ska åka skridskor, jag blir så irreterad att dom inte kan ge ut information till dom som är sjuka :S

Aja nu sitter jag på pappas jobb igen och väntar på att nästa lektion ska börja, jag får väll typ börja gå klockan tio i eller nått "/

Vad ska ni göra idag då?, jag vill vara med nån, men jag måste typ till mamma och städa lite, för vi ska ju vara där imorgon och imorgon efter skolan ska vi åka och handla och då hinner vi ju nog inte att städa!

PussOchKram /Simone


Kommentarer
Postat av: A m a n d a

Det stog faktiskt på idrottsschemat att vi skulle ha skridskor. Men du kanske inte hade det schemat :/

<33

2009-01-29 @ 15:37:22
URL: http://amandisenberg.blogg.se/
Postat av: sofia

du har ju schemat!?

tror du att det är vårat ansvar att berätta för dig eller? du har liksom schemat..

2009-01-29 @ 20:18:59
URL: http://sofiatias.blogg.se/
Postat av: simone

ursäkta,har jag äns sagt att ni ska berätta det eller? :S

2009-01-31 @ 03:10:34
URL: http://notastepwithoutyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0